A Miss Balaton szépe, Viczián Lili halas fogásokkal őrzi meg vonalait

Így vigyáz a vonalaira egy szépségkirálynő

2015. január 28., 15:05
hozzászólás
Sovány halhússal a dőzsölés után -– ez Viczián Lili, a Miss Balaton első udvarhölgyének újévi filozófiája. A gyönyörű modell nem híve a szigorú és drasztikus diétáknak, mert tudja, hogy az egészséges életmód alapját a kiegyensúlyozott, vegyes táplálkozás és a rendszeres mozgás alkotja.
hirdetes_kapcsolo: 1
data['nincs_banner']: 0
G->reklam_mentes: 0

Halra cserélte a nehéz húsokat a 2014-es Miss Balaton első udvarhölgye, Viczián Lili. A szépség egy zsírszegény, zöldségekben, gyümölcsökben és gabonafélékben gazdag étrendre tért át, melyet sovány tejtermékekkel, húsokkal, halakkal egészít ki. „Heti 3-4-szer eszem tengeri halat, legtöbbször zöldségkörettel vagy párolt spenótlevéllel fogyasztom. A magyar halakat is nagyon szeretem, de ezekből jellemzően nehéz ételeket szoktunk készíteni otthon, mint például harcsapaprikás. Amikor azonban igazán friss pontyhoz, süllőhöz vagy keszeghez jutok, gyakran készítek grillfogásokat belőle” –- árulta el a csinos modell.

Varga Anita, az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézet dietetikusa szerint a halak rendszeres fogyasztása táplálkozás-élettanilag nagyon kedvező, hisz mind a tengeri, mind az édesvízi halak tartalmaznak szervezetünk számára nélkülözhetetlen telítetlen zsírsavakat, teljes értékű fehérjéket, számos vitamint és ásványi anyagot. A könnyen emészthető és ízletes halból készült fogások hetente többszöri étrendünkbe iktatásával sokat tehetünk egészségünkért. Aki fogyni szeretne, és ennek érdekében a rendszeres testmozgáson túl csökkenteni szeretné napi összes kalóriabevitelét is, annak a halak tekintetében is főleg a soványabb, szárazabb húsok fogyasztása javasolt – elkerülve a bő zsiradékban történő sütést, mint a busa, amur, süllő, hekk, tőkehal.

A Miss Balaton szépe, Viczián Lili halra cserélte a nehéz húsokat – ő így vigyáz a vonalaira. A dietetikus szerint a szépségkirálynő egészséges életmódja követendő példa
Fotó: Red Lemon

Viczián Lili is hasonló egészségfilozófiát vall. - „Sohasem tudtam betartani a szigorú diétákat, mert nem szeretem sanyargatni magam. Pontosan tudom, mi kell a szervezetemnek annak érdekében, hogy jobban érezzem magam, ezért inkább az egészséges, bőséges étrend híve vagyok” –- árulta el a modell. Irigylésre méltó alakja megőrzéséért Lili figyel a napi többszöri étkezésre, cukrozott italok helyett vizet fogyaszt, az édességet gyümölcsre cserélte, előnyben részesíti a teljes kiőrlésű gabonából készült ételeket, valamint fontosnak tartja a rendszeres mozgást is.

Varga Anita dietetikus szerint a szépségkirálynő egészséges életmódja követendő példa annak, aki szeretné elérni és megtartani ideális testsúlyát, jó közérzetét, hiszen a halak fogyasztásának pozitív hatása csak a többi egészséges táplálkozási alapelv betartása mellett érvényesül igazán.

hozzászólás

Facebook

Hozzászólások