Dunaföldvár

2015.10.15. 08:54

Kormányablak lesz Dunaföldváron is

Dunaföldvár - A jövő héten megkezdődnek a Dunaföldvári Kormányablak építési munkálatai a városházán, a jelenlegi okmányiroda helyén, ezért október 19-től, várhatóan 2016. február 28-ig az okmányiroda nem működik.

L. Mészáros Irma

Dr. Horváth Kálmán kormánymegbízott közleménye szerint a kormányablakok mint integrált ügyfélszolgálati irodák kialakításával, az egyablakos ügyintézési rendszer bevezetésével a kormány azt kívánja elérni, hogy a közigazgatás által nyújtott szolgáltatásokat az állampolgárok a lehető legegyszerűbb módon érjék el, az ügyintézés menete gyors és hatékony legyen.

A földváriak az építési munkák alatt az ország bármely okmányirodájában vagy kormányablakában azaz Dunaújvárosban is intézhetik a személyazonosító igazolvánnyal, az útlevéllel, a vezetői engedéllyel, a mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával, a gépjárműokmányokkal kapcsolatos ügyeiket. Telefonos időpontfoglalásra a 1818 ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonalon van lehetőség.

Lakcímigazolvány, egyéni vállalkozói igazolvány ügyében a Paksi Kormányablak (7030 Paks, Dózsa György út 62.) munkatársaihoz fordulhatnak. Lakcímbejelentéssel kapcsolatos eljárás a település jegyzőnél is indítható.

A Paksi Járási Hivatal Dunaföldváron működő ügysegédi szolgálata (szociális, hatósági és gyámügyi ügyekben) a továbbiakban is elérhető lesz Dunaföldváron a Polgármesteri Hivatal I. emelet 12-es irodájában. Az ügysegéd ügyfélfogadási rendje a felújítás ideje alatt a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjéhez igazodik.

Horváth Kálmán bízik benne, hogy Tolna megye hetedik kormányablakában Dunaföldváron majd kibővült szolgáltatásokkal, gyors, pontos és hatékony ügyintézéssel, megújult külsővel várják az ügyfeleket.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!