2015.10.15. 08:54
Kormányablak lesz Dunaföldváron is
Dunaföldvár - A jövő héten megkezdődnek a Dunaföldvári Kormányablak építési munkálatai a városházán, a jelenlegi okmányiroda helyén, ezért október 19-től, várhatóan 2016. február 28-ig az okmányiroda nem működik.
Dr. Horváth Kálmán kormánymegbízott közleménye szerint a kormányablakok mint integrált ügyfélszolgálati irodák kialakításával, az egyablakos ügyintézési rendszer bevezetésével a kormány azt kívánja elérni, hogy a közigazgatás által nyújtott szolgáltatásokat az állampolgárok a lehető legegyszerűbb módon érjék el, az ügyintézés menete gyors és hatékony legyen.
A földváriak az építési munkák alatt az ország bármely okmányirodájában vagy kormányablakában azaz Dunaújvárosban is intézhetik a személyazonosító igazolvánnyal, az útlevéllel, a vezetői engedéllyel, a mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával, a gépjárműokmányokkal kapcsolatos ügyeiket. Telefonos időpontfoglalásra a 1818 ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonalon van lehetőség.
Lakcímigazolvány, egyéni vállalkozói igazolvány ügyében a Paksi Kormányablak (7030 Paks, Dózsa György út 62.) munkatársaihoz fordulhatnak. Lakcímbejelentéssel kapcsolatos eljárás a település jegyzőnél is indítható.
A Paksi Járási Hivatal Dunaföldváron működő ügysegédi szolgálata (szociális, hatósági és gyámügyi ügyekben) a továbbiakban is elérhető lesz Dunaföldváron a Polgármesteri Hivatal I. emelet 12-es irodájában. Az ügysegéd ügyfélfogadási rendje a felújítás ideje alatt a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjéhez igazodik.
Horváth Kálmán bízik benne, hogy Tolna megye hetedik kormányablakában Dunaföldváron majd kibővült szolgáltatásokkal, gyors, pontos és hatékony ügyintézéssel, megújult külsővel várják az ügyfeleket.