Eszköz, amellyel sokrétű mozgást végezhetünk

Csigákkal az izmokért

2015. augusztus 17., 06:35 szerző: Káldor András
komment
A CrossCore a függesztett erősítő eszközök új generációja, mely 180 fokos forgó, rotációs mozgásokat tesz lehetővé a központi csiga segítségével.
hirdetes_kapcsolo: 1
data['nincs_banner']: 0
G->reklam_mentes: 0

Fantasztikus képessége a CrossCore-nak, hogy tud úgy működni, mint egy TRX, tehát minden TRX gyakorlat elvégezhető rajta és úgy is, mint egy csigán átvetett szabadon futó kötél, amely olyan instabilitást biztosít a CrossCore-nál, hogy a rajta való erősítés és nyújtás extrém érzetet kelt.

A csiga instabilizáló funkciójának köszönhetően több izommunka szükséges a gyakorlatok végrehajtásához, ezáltal jóval hatékonyabb edzésformáról beszélhetünk. Hatékonyabbá válik vele a zsírégetés és a haránt hasizom megerősítésére is sokkal több opciót ad. A fő izomcsoportok fejlesztése mellett lehetőséget biztosít a mélyizmok hatékony átmozgatására, az ízületi mozgáshatárok kitolására, a koordináció fejlesztésére. Saját testsúlyunkkal dolgozunk, a gyakorlatok nehézségi fokát testünk dőlésszögével állíthatjuk. Ezáltal, illetve az ismétlésszámok változtatásával az edzések nehézségi foka széles határok között mozoghat. A hagyományos kondicionálótermi edzéssel szemben minden izomcsoportra együttesen hat.

Rendszeres testedzés mellett rövid idő alatt mindenki szembetűnő eredményeket érhet el
Fotó: Illusztráció

A konditermek egyik jelentős hátránya, hogy a gépek és még a szabad súlyok is korlátozzák a lehetséges mozgássíkokat a gyakorlatok végzése közben és aránytalanul egy izomterületre koncentrálnak. A CrossCore edzés lehetővé teszi, hogy úgy edzünk, ahogy élünk, ahelyett, hogy ülve egy síkban egy izmot edzenénk izoláltan. A CrossCore az emberi testen, mint egységes rendszeren fejti ki komplex hatását, így az izomtömeg arányosan és egyensúlyban növekszik. Intenzíven formálja a testet, rendszerbe tett gyakorlatsorokkal gyönyörű formát garantál. Ha a fogyás, zsírégetés a cél, akkor optimális pulzusszám mellett 800-1000 kalóriát is elégethető, egy óra alatt. Ez a mélyizmok megerősítésének legjobb módszere.

Javítja az állóképességet, a gyakorlatok jellege miatt segíti az izmok nyújtását, csökkentve a bemelegítés hiányából eredő sérülések kockázatát. Sportolóknak kiváló kiegészítő edzésként, a sérülések után is előnyös, a gyógytornászok rehabilitációban alkalmazzák.

Idősek is beépíthetik wellness programjukba, erősíti az inakat, védi az ízületeket. Nagyon jó stressz levezető – egy intenzív edzésmunka után segít megfeledkezni a napi gondokról.



Káldor András

2015. augusztus 17., 06:35 szerző: Káldor András

Hozzászólások

Részletes műsor

loader image

Műsorok betöltése...