Hírek

2016.11.11. 19:01

Vannak, de mégsem... - Áramellátási és egyeztetési gondok késleltetik a korszerű tájékoztatást

Dunaújváros - Az információs tábla létezik, működik - illetve mégsem. De hamarosan mégis lehetséges ez...

Pekarek János

Több olvasónk is felhívta a figyelmünket arra, hogy hónapok óta elhangzott ígéretek ellenére sem működnek azok a korszerű, digitális információs táblák, amelyeket Dunaújváros forgalmasabb autóbusz-közlekedési csomópontjaiban helyezett el a KNYKK, azaz a Közép-Nyugatdunántúli Közlekedési Központ, a tatabányai székhelyű, a Komárom-Esztergom megyei, valamint a Fejér megyei tömegközlekedési közúti vállalatokat összefogó cég.

A Vasmű út felőli tábla is a helyén van, hamarosan működhet...
Fotó: Zsedrovits Enikő

E táblákról már sokat írtunk. Közöltük például, hogy digitális, gps-alapú információkat is képesek közvetíteni, vagyis élő, egyes közvetítéssel tudnak szolgálni arról, hogy valójában mikor indult és honnan a menetrendben szereplő busz, hányan ülnek rajta, hány szabad hely van, mennyit késik, mikor érkezik a szóban forgó megállóba.

Érdeklődtünk a helyzetről a KNYKK tatabányai szóvivőjétől, Pruzsina Alicétől - hiszen ha az egyik oldalon működik a tábla, a másikon miért nem? E választ kaptuk:

A Dunaújvárosban kihelyezett utastájékoztató táblák közül az egyik elektromos árammal való ellátása nem megoldott. Társaságunk az áramszolgáltatónál megrendelte a hálózati bekötést, melyhez tudomásunk szerint közterületen már kiépítettek egy bekötési pontot. Hivatalos visszajelzésükre várunk a munkálatok elvégzése után. A fogyasztást (mint minden tábla esetében) a szolgáltató felé fizeti meg a KNYKK Zrt., a kapott számla ellenében.

Vagyis: a jelek szerint hamarosan a mozi felőli megállóban is működni fog, ami a rendelőnél működik már...

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!