2015.09.30. 18:43
Október 1.-től a kormányablakokban és okmányirodákban veszik át a beadványokat
Dunaújváros – A megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos beadványokat október elsejétől a kormányablakokban és okmányirodákban veszik át az ügyintézők.
Október elsejétől, vagyis a mai naptól december 31-ig ideiglenesen szünetel az ügyfélfogadás a Fejér Megyei Kormányhivatal Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztályának Rehabilitációs Ellátási és Szakértői Osztályán, ahol a megváltozott munkaképességű személyek ellátásait intézik.
Ebben az időszakban az ügyfelektől a megváltozott munkaképességűek ellátásaival kapcsolatos beadványokat – például rokkantsági ellátás, rehabilitációs ellátás igénylése, rehabilitációs kártya igénylése – a megyei kormányablakokban és okmányirodákban veszik át az ügyintézők. A megyében összesen kilenc kormányablak működik, a környékünkön Dunaújváros kívül Adonyban, Dunaújvárosban, Sárbogárdon.