2015.09.28. 13:08
Tizenhárom ügyfélszolgálaton a megváltozott munkaképességűek ellátásaival kapcsolatos beadványokról
A megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos beadványokat október elsejétől a kormányablakokban és okmányirodákban veszik át az ügyintézők.
A Fejér Megyei Kormányhivatal közleménye szerint a Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály Rehabilitációs Ellátási és Szakértői Osztályának ügyfélszolgálati tevékenysége a megváltozott munkaképességű személyek ellátásait érintő ügyekben október 1-jétől december 31-jéig a Székesfehérvár, József Attila utca 42. szám alatti épületben ideiglenesen szünetel.
Ebben az időszakban az ügyfelektől a megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos beadványokat – például: rokkantsági ellátás, rehabilitációs ellátás igénylése, rehabilitációs kártya igénylése – a Fejér megyei kormányablakokban és okmányirodákban veszik át az ügyintézők.
Mint ismeretes, a megyében immár 9 kormányablak működik, így összesen tizenhárom ügyfélszolgálaton adhatók át a megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos beadványok.