2018.02.08. 14:00
Olvasóink kérdéseit feltettük a cégnek, választ még nem kaptunk
Ellentétben azzal, amit a cég kommunikációs menedzsere közölt velünk kedden, a UPC-szolgáltatás még szakadozik.
Továbbra is élvezhetetlen a tévézés a UPC-előfizetőknek Fotó: pixabay.com
Minden eddiginél több olvasónk panaszkodott szerkesztőségünkben a UPC televíziós (és telefonos és internetes) kábelszolgáltató cégre a keddi újságunk harmadik oldalán megjelent beszámolónk után. A „Szakadozik a tévéadás” című riportban beszámoltunk arról, hogy néhány napja óránként, másfél óránként megszakad a tévéközvetítés, a képernyőn az a felirat jelenik meg, hogy ellenőrizzék a csatlakozót, mert nincs jel, holott a csatlakozónak semmi baja, más tájékoztatást viszont nem kapnak az előfizetők.
Kapitány Zoltán, a UPC magyarországi kommunikációs menedzsere megkeresésünkre azt mondta: egy központi erősítő hibásodott meg, amit ki kell cserélni, annak időpontját nem tudja. Kedden viszont arról értesített minket, hogy a csere megtörtént, tudomásuk szerint a város egész területén rendben van a szolgáltatás.
Nos: nincs rendben!
Nem idézzük olvasóink kemény szavait, csak azok lényegét.
Először is: kedden és szerdán ugyanúgy szakadozott az adás, mint korábban.
Többen állítják, van, aki panaszos e-maillel is bizonyítja, hogy a hiba legalább január 20-a óta jelentkezik, nem csak február elseje óta. Kifogásolják, hogy miért Facebook-oldalán akarja őket tájékoztatni a UPC, amikor a hiba miatt az internet-hozzáférésük sem működik rendesen. És annak sem örülnek, hogy éppen szerdán érkezett meg a szolgáltatótól (ezt a szót: szolgáltató, többen idézőjelbe tették…) az aktuális számla, a megszokott összegről, mintha mi sem történt volna. Holott panaszos olvasóink jogosnak tartanák a díjcsökkentést vagy a kártérítést.
Mindazt, amit olvasóinktól megtudtunk, kérdésként feltettük Kapitány Zoltánnak, a cég kommunikációs menedzserének e-mailben, miután telefonon sikertelenül kerestük.
Várjuk a választ.