csalóka marketingfogás

2021.05.11. 07:30

Talán szólhattak volna az ezermesternek!

Várkonyi Zsolt

Fotó: Shutterstock

Új kifejezést tanultam. Nemzetközi hírű ezermester. No kérem, „ízlelgessük” csak ezt a szókapcsolatot! A múlt vasárnap egy tévéműsor után egy teleshop reklámba futottam bele. Tudják, egy olyanba, amelyben hangosan és sokszor mondják el, hogy milyen nagyszerű is az a termék, amit ránk akarnak sózni! Ezermesterünk mantrázza is a villanymotorral működő, párásító eszköz jobbnál jobb tulajdonságait. Mondja is, milyen halkan működik ez. Ugye nem hallják! – szól a marketingfogás. Eközben a promóció alatt javában szólt a reklámzene. Nyilván ezt utólag keverték a szöveg alá. Azért szólhattak volna ezermesterünknek, hogy ne erőlködjön!

Vezető képünk illusztráció.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában